read more
Case
Case

Strategin bakom McDonald's "i'm lovin’ it": en berättelse om varumärkesrelevans och förtroende

Från kris till ikon, så räddade “i’m lovin’ it” McDonald’s rykte och relevans med musik, mod och marknadsföring i världsklass. En comeback med viktiga lärdomar för alla varumärken.

By

Marcus Samuelsson

on

August 25, 2025

read more
B2B
Case

Här är alla B2B-kampanjer som vann på Cannes Lions 2025

På årets Cannes Lions tilldelades Grand Prix i Creative B2B till GoDaddy för kampanjen ‘Act Like You Know’. Här sammanfattar vi alla 13 B2B-vinnare och deras kampanjer.

By

Marcus Samuelsson

on

August 25, 2025

read more
Intervju
Varumärke

Hur Fotografiska skapar event som bygger varumärket på djupet

I en tid där få budskap får genomslag, kan möten och upplevelser skapa starka känslor och långvariga minnen. Emmy Sundberg på Fotografiska berättar hur du skapar event som bygger varumärken.

By

Marcus Samuelsson

on

August 25, 2025