Kommunikationskoncept
read more
Case
Case

Strategin bakom McDonald's "i'm lovin’ it": en berättelse om varumärkesrelevans och förtroende

Från kris till ikon, så räddade “i’m lovin’ it” McDonald’s rykte och relevans med musik, mod och marknadsföring i världsklass. En comeback med viktiga lärdomar för alla varumärken.

read more
Guide
Guide

Effektprinciperna: hur du skapar kommunikation som säljer

Vill du skapa kommunikation som verkligen påverkar? Lär dig de 8 effektprinciperna – en checklista för idéer som driver beteende och affär.

By

Redaktionen

on

5/27/25

read more
Varumärke
Varumärke

Hur Hendrick’s Gin använder nostalgi för att bli distinkt och mindre priskänsligt

I en värld av modern och minimalistisk varumärkesdesign har Hendrick’s Gin lyckats med ett nostalgiskt uttryck. Här är de beteendevetenskapliga principerna bakom deras tillväxt.

By

Redaktionen

on

5/12/25