Intervju
read more
Intervju
Varumärke

Hur Fotografiska skapar event som bygger varumärket på djupet

I en tid där få budskap fastnar kan rätt event skapa magi. Emmy Sundberg på Fotografiska delar sina bästa råd för hur du skapar känslor som bygger varumärken – på riktigt.

By

Redaktionen

on

6/2/25

read more
Intervju
Varumärke

Sports Marketing kan öka ditt engagemang med 30%

Trots miljontals engagerade sportfans och starka effektsiffror saknar hälften av företagen strategi för sin sponsring. Pack Train ger sin syn på hur företag kan lyckas med kommunikation genom sport.

By

Redaktionen

on

6/2/25

read more
B2B
B2B

Hur KPMG mäter och visar värdet av B2B-marknadsföring

Hur visar man värdet av marknadsföring i siffror? Jonny Malmlöf på KPMG delar med sig av insikter, modeller och tips för att mäta hela B2B-resan – från första kontakt till affär.

By

Redaktionen

on

5/12/25

read more
Intervju
Retorik

Mod, storytelling och ägandet av sin röst: Ett samtal med Alina Borg

Alina Borg är rådgivare, storytellingexpert och författare och en av de mest modiga och autentiska rösterna i det nordiska näringslivet just nu. I ett öppet samtal delar hon sina tankar om mod...

By

Redaktionen

on

5/6/25

read more
Intervju
Retorik

Retorik är inte något du har det är något du gör

CMOsvepet har träffat och intervjuat retorikexperten Barbro Fällman. Läs hela hela intervjun nu och ta del värdefulla insikter.

By

Redaktionen

on

5/6/25